Kop koffie?
Je bent op een heel belangrijke pagina aangekomen. Want wij geloven in de kracht van ontmoeting. Wat ons betreft: we maken graag kennis met je. Dus: kom langs voor een kop koffie (thee, ook goed). Of schrijf je in voor één van onze workshops en inspiratietrips.
Bel om een afspraak te maken. Of gebruik het contactformulier. En uiteraard kunnen we elkaar ook digitaal ontmoeten.
Contactgegevens
DST experience agency
De Ruijterkade 113
1011 AB Amsterdam
T +31 (0)20 219 49 49
dst@dst.nl
Contact
Vul in, dan nemen wij snel contact op.
Vragen die geregeld aan ons voorgelegd worden.
Wij willen iets met experience. Kunnen jullie ons helpen?
Natúúrlijk kunnen we u helpen! We doen nogal eens ‘iets met experience’: al meer dan 30 jaar zelfs. Maar hóe we u uw doelgroep optimaal kunnen helpen bereiken: daar praten we natuurlijk graag met u – en uw doelgroep – over. Neem contact met ons op, en we maken een plan op maat voor u.
Wij willen jongeren bereiken met onze thematiek. Hoe pakken we dat aan?
Die vraag stellen wij óók regelmatig, aan de jongeren van ons DST-jongerenpanel. Want zíj weten het best hoe we hen kunnen bereiken. Bijvoorbeeld via het onderwijs. Zeer effectief, maar dan moet uw thematiek wél aansluiten bij de mogelijkheden van dat onderwijs. Nieuwsgierig? Kom langs op onze workshop jongerencommunicatie en we vertellen u er méér over!
Wij willen meer impact bereiken in onze klantcontacten. Wat zijn jullie ideeën daarbij?
Experience kan een stevige katalysator zijn. Voor klantenbinding, maar ook voor sales en new business. Hóe experience een rol kan spelen, hangt af van wat u wilt bereiken. En bij wie. Hoe dat werkt? Ontdek het tijdens onze workshop brand experience!
Wij zitten in een moeilijk veranderproces. Kan experience iets betekenen?
Veranderen is altijd moeilijk. Experience kan mensen helpen veranderingen te accepteren, en zelfs te omarmen. We delen onze track record op dit gebied graag met u. Van vrachtwagenchauffeurs tot belastinginspecteurs: we zijn gewend te werken met breed uiteenlopende doelgroepen.
Ik zie veel grote merken op jullie klantenlijst staan. Werken jullie ook voor kleine merken?
Uiteraard. Het is niet de grootte van een merk die bepaalt of experience effectief inzetbaar is als communicatiemiddel. En niet elk project dat we doen, kost tonnen. Wél speelt bij ons de doelgroep altijd een centrale rol: wat voor een doelgroep wérkt, is leidend.
Gebruik het formulier links hiernaast om ons een bericht te sturen.