Marcel Goossens
Directeur / partner
Directeur / partner
‘Baas’. Oer-DST’er. Strateeg. Marketeer. Business developer. Rainmaker. Optimist. Gourmand. Semi-professioneel kok. Racefietser. Catamaranzeiler.
Het verhaal van Marcel Goossens
Projecten van de grond krijgen. Dat is mijn drive. Experience-projecten zijn complexe investeringen waarin veel processen samenkomen: sales, marketing, communicatie, R&D. Het is essentieel om met de juiste focus te beginnen. Zeker in deze tijd waar de commercie echt aan het veranderen is. Alles gaat veranderen aan de commerciële kant van de organisatie. Experience speelt daar een cruciale rol in, want het kan een enorme impuls geven aan sales.
Ik ben al van jongs af aan gegrepen door alles wat er te doen is op het snijvlak van sales, beleving en retail. Op mijn 18e was ik bedrijfsleider van een schoenenwinkel en ik wist daar de titel ‘’Bestlopende schoenenwinkel van Nederland’ in de wacht te slepen. Na mijn opleiding startte ik in de direct marketing bij MarktSelect. Ik heb daar in drie jaar véél opgebouwd en werd toen door een headhunter gescout om bij DST te gaan werken. De beste stap in mijn professionele carrière.
Sinds 1995 ben ik directeur/partner; sinds 2003 samen met Renze de Vries. We koesteren onze didactische roots, maar hebben het bedrijf wel een veel zakelijker smoel gegeven. Ik voorzie dat we de komende jaren vooral op het gebied van brand experience en business-to-business experience grootse dingen gaan bereiken. Op boardroom niveau begint men steeds meer de waarde van experience te zien als katalysator voor sales en new business. Onze projecten zijn daar het levende bewijs van.
‘Baas’. Oer-DST’er. Strateeg. Marketeer. Business developer. Rainmaker. Optimist. Gourmand. Semi-professioneel kok. Racefietser. Catamaranzeiler.
Wij staan altijd klaar om je vragen te beantwoorden.
Wil je meekijken met de experts in experience communicatie? Meld je aan voor onze nieuwsbrief. We bieden je nieuws, inspiratie en trends waar je wat aan hébt.