Met de succesvolle tomatenteler en -handelsonderneming RedStar ging DST de uitdaging aan om het merk te versterken op basis van een experience strategie. Te beginnen met de merkstrategie, identiteit, B-to-B-brochure, verpakkingen en een beursdeelnameconcept.
Tweedeling in doelgroepen
Op basis van een goede merkpropositie bracht DST een tweedeling aan in de doelgroepen: de zakelijke markt en de consumenten. Ook werd een endorsement-model ontwikkeld, dat de afzender altijd helder zichtbaar maakt. Niet in de laatste plaats op de nieuwe verpakkingen van de verschillende producten van RedStar, die DST samen met specialist Brand Candy ontwikkelde.
Resultaat
DST gaf het beeldmerk van RedStar een frisse nieuwe look, en bijpassende eigentijdse typografie en illustratiestijl. Daarmee kan RedStar weer jarenlang verder bouwen aan haar imago als vernieuwende tomatenteler en -handelaar.
Vragen over dit project?
Wij staan altijd klaar om je vragen te beantwoorden.
Wil je meekijken met de experts in experience communicatie? Meld je aan voor onze nieuwsbrief. We bieden je nieuws, inspiratie en trends waar je wat aan hébt.